Φτιάχνοντας λίστα εισόδων γραμμών μικροφώνων (input list)

δημιουργία λίστας εισόδου

 

 

μικρόφωνο

Ζητήσαμε από τον φίλο μηχανικό και συνάδελφό μας FOH James La Wrenson , επί του παρόντος FOH για το Foster the People (Έχει δουλέψει για μπάντες όπως οι Young the Giant,Grouplove, 3OH!3 και επίσης εργάζεται στο σπίτι στο The Bowery Presents Terminal 5 στη Νέα Υόρκη) αν θα μοιραζόταν μερικές συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε μια σταθερή λίστα εισαγωγών και τα πράγματα που πρέπει να συμπεριλάβετε για να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη μετάφραση.

Να τι είχε να πει

Μια διάταξη λίστας εισόδου πρέπει να είναι ενημερωτική αλλά απλοϊκή . Μου αρέσει να οργανώνω τη λίστα εισόδου μου για οποιοδήποτε συγκρότημα με το οποίο συνεργάζομαι σε μια τυπική διάταξη στήλης που εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά εξακολουθεί να μην κατακλύζει ή να μπερδεύει το άτομο (τοπικός χώρος/παραγωγή φεστιβάλ) που τη διαβάζει για πρώτη φορά.

Βασικά μην ασχολείστε με άσκοπες πληροφορίες!

Μου αρέσει να παρέχω αρκετές πληροφορίες ώστε κάποιος να μπορεί να ρυθμίσει τα πάντα πριν από την άφιξή μου εάν χρειαστεί και επίσης να γνωρίζει, με μεγάλη ακρίβεια, πού πέφτουν όλες οι εισροές στη σκηνή. Για παράδειγμα, όταν εργάζομαι στο σπίτι σε έναν χώρο, βλέπω τόσες πολλές λίστες εισόδου με ελάχιστες έως καθόλου πληροφορίες και, επομένως, πρέπει να χρησιμοποιήσω την καλύτερη κρίση μου ως προς το ποια μικρόφωνα/Di’s να χρησιμοποιήσω, κάτι που μπορεί να μην είναι η προτίμηση των επισκεπτών μηχανικών. Η εκ των προτέρων γνώση μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία ρύθμισης δέκα φορές! Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν δεν έχουν συνοδευτική σκηνική πλοκή… Τρελό, ξέρω, ότι θα έπαιρναν το ένα και όχι το άλλο, αλλά συμβαίνει πολύ! Είχα μάλιστα εμφανιστεί μια παλιά σκηνική πλοκή με μια αναθεωρημένη λίστα εισαγωγών που είχαν διαφορά ηλικίας 18 μηνών! Δεν ταίριαζαν καν στο παραμικρό, αλλά με κάποιο τρόπο έπεσε στα σκαλιά. Όλα είναι δυνατά αυτές τις μέρες, καθώς υπάρχουν τόσα πολλά βήματα και άτομα που έχουν στη διάθεσή τους προχωρημένες πληροφορίες – από τον πράκτορα κρατήσεων έως τον διευθυντή περιοδείας/υπεύθυνο παραγωγής έως τον χώρο/παραγωγή του φεστιβάλ και τους ίδιους τους ήχους και τις κοπέλες. Όπως μπορείτε να δείτε, μπορεί ενδεχομένως να περάσει από πολλά χέρια/email/υπολογιστές πριν φτάσει στο απαραίτητο άτομο και μπορεί να γίνουν λάθη.

Πρώτα από όλα….Τα βασικά!

Input_List_top

Μην ξεχάσετε να δώσετε στοιχεία επικοινωνίας τουλάχιστον δύο μελών του πληρώματος σας, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που απαιτηθούν περαιτέρω ερωτήσεις για να βοηθήσετε την πρόοδο. Η θέση των μελών του πληρώματος (π.χ. FOH/PM), το όνομα, ο αριθμός τηλεφώνου και το email είναι όλα πολύ χρήσιμα. Συμπεριλάβετε επίσης την ημερομηνία δημιουργίας/ενημέρωσης της λίστας και την έκδοση, αυτές είναι πολύ χρήσιμες πληροφορίες για κάποιον που το βλέπει για πρώτη φορά – με αυτόν τον τρόπο μπορεί να συνδέσει τη λίστα εισόδου σας με τη συνοδευτική πλοκή της σκηνής και, εάν είναι πολύ έξυπνος, μπορεί να βρει αν αντιστοιχούν μεταξύ τους και δεν έρχονται σε αντίθεση. Το πιο σημαντικό όμως….και το έχω δει να συμβαίνει πολλές φορές… φροντίστε να βάλετε το όνομα του καλλιτέχνη στην κορυφή (ή τουλάχιστον κάπου) της σελίδας, ώστε να μπορεί να εντοπιστεί γρήγορα και εύκολα .

Πρώτα απ ‘όλα, είναι απλώς κοινή λογική και δεύτερον, μην υποθέσετε ότι η λίστα εισόδου σας θα είναι η μόνη που εμφανίζεται στα χέρια του μηχανικού που είναι υπεύθυνος για την επιδιόρθωση/στήση της σκηνής σας για εσάς. Οι χώροι συνήθως έχουν 2 ή περισσότερες μπάντες σε καθημερινή βάση και οι σκηνές των φεστιβάλ μπορούν να έχουν πάνω από 20 έως 30 μπάντες σε ένα Σαββατοκύριακο.

Τέλος πάντων, όπως είπα και νωρίτερα, μου αρέσει να διαμορφώνω τη λίστα εισόδου μου σε μορφή στήλης, ώστε κάθε κατηγορία να μπορεί να διαβαστεί καθαρά και απλά. Οι κατηγορίες που χρησιμοποιώ είναι:

Εισαγωγή αριθμών

Input_List-input_number

Κάνει αυτό που υποδηλώνει το όνομά του. Ενημερώνει όλους στην ομάδα ήχου σχετικά με το πού θέλετε να προσγειωθεί κάθε είσοδος/όργανο στις εισόδους audio snake/split, ώστε να ταιριάζει με τη διάταξη της κονσόλας και την ενημέρωση κώδικα.

Alt. αριθμοί εισαγωγής

Αυτό είναι πάντα χρήσιμο εάν το patch πρέπει να αλλάξει όταν βρίσκεστε σε ένα φεστιβάλ ή ο διαχωρισμός ήχου στον χώρο έχει κακή είσοδο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να παρακολουθείτε, ειδικά στην εποχή που έχουμε ψηφιακές κονσόλες και soft patching.

Όνομα οργάνου

Input_List-όργανο

Αρκετά αυτονόητο, αλλά χρήσιμο όταν φωνάζετε το όνομα του οργάνου κατά τον έλεγχο ήχου και μετά όλοι το ξέρουν ως το ίδιο πράγμα. Με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει σύγχυση σχετικά με αυτό που μιλάτε.

Αυτό είναι πολύ χρήσιμο σε φεστιβάλ σε περίπτωση που χρειαστεί να εντοπίσετε μια γραμμή. Αντί να χρησιμοποιείτε απλώς έναν αριθμό εισόδου/αναγνωριστικό πλαισίου σταδίου, μπορείτε να καλέσετε το όνομα αυτής της γραμμής (όταν ελέγχετε με μικρόφωνο) και όλοι γνωρίζουν αμέσως ποια είσοδο αναγνωρίζεται.

Αυτό είναι πολύ χρήσιμο όταν έχετε περισσότερες από μία κονσόλες σε μια εκπομπή και πολλά άτομα πρέπει να το γνωρίζουν, καθώς μπορείτε να έχετε FOH, οθόνες, κονσόλες εκπομπής και εγγραφής όλα στο βρόχο.

 

Μικρόφωνο/DI

Input_List-mic_di

Δηλώστε ποια είναι η προτίμηση του μικροφώνου ή του DI για κάθε όργανο. Είμαι πολύ συγκεκριμένος για το τι μου αρέσει να χρησιμοποιώ και ο καθένας έχει τα δικά του γούστα, τις προτιμήσεις και ξέρει τι λειτουργεί και τι όχι για αυτούς. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο για το προσωπικό παραγωγής του χώρου ή του φεστιβάλ, καθώς μπορεί να προετοιμάσει το πακέτο μικροφώνου/DI πριν από την άφιξή σας και να επιταχύνει τη διαδικασία ρύθμισης. Αυτό συμβαίνει, φυσικά, εάν δεν μεταφέρετε το δικό σας πακέτο μικροφώνου/DI, κάτι που μερικές φορές πρέπει να συμβεί – είτε οφείλεται στο logistics/προϋπολογισμό/χρονοδιάγραμμα είτε ακόμα και στην αεροπορική/εμπορευματική εταιρεία που δεν έχει τον εξοπλισμό σας στην ώρα του… Όποτε Κάνω ένα ραντεβού με πτήση και πάντα φροντίζω ότι το φεστιβάλ/χώρος μπορεί να προσφέρει μια πλήρη φιλοφρόνηση (τουλάχιστον λογικές εναλλακτικές) μικροφώνων/DI’s σε περίπτωση που συμβεί ένα τέτοιο σενάριο. Με αυτόν τον τρόπο, όλοι είναι στην ίδια σελίδα ως προς το τι χρειάζεστε και τι χρειάζεστε για να πραγματοποιήσετε την καλύτερη παράσταση για εσάς.

Απαιτούνται βάσεις / σφιγκτήρες / νύχια

Input_List-stand_notes

Είναι πολύ βολικό να δηλώσετε τι είδους βάση μικροφώνου χρειάζεστε για την εγκατάστασή σας. Π.χ. ψηλή βάση μπούμας τριπόδου, κοντή στρογγυλή βάση μπούμας και ψηλή στρογγυλή βάση ίσια βάση για να αναφέρουμε μερικά που είναι όλα πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, και στην προσωπική μου οργάνωση με την μπάντα μου που περιοδεύει χρησιμοποιούνται για πολύ διαφορετικούς συγκεκριμένους σκοπούς. Ο αριθμός των φορών που μου έχουν παραδοθεί σε όλες τις βάσεις σε όλη την επιφάνεια ήταν πολλές και δυστυχώς άχρηστες για πολλές περιπτώσεις (ειδικά στις ψηλές βάσεις) καθώς είναι ασταθείς και επομένως άχρηστες για τη συγκεκριμένη εκπομπή μου. Εάν δηλώσετε ξεκάθαρα και με ακρίβεια τι χρειάζεστε, τότε δεν υπάρχει επιστροφή από το να είστε ασαφείς και να πρέπει να ασχοληθείτε με τα χαρτιά που σας δίνονται. Ένας τραγουδιστής που χτυπά πάνω από τη βάση του μικροφώνου κάθε φορά που απλώς το προσπερνάει ή το κοιτάζει αυστηρά από την εμπειρία μου, δεν πρόκειται να είναι χαρούμενος!

Αν και τις περισσότερες φορές μπορεί να είναι αρκετά προφανές τι είδους στάση θα χρειαστεί για μια συγκεκριμένη εργασία, αλλά ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που έμαθα για αυτή τη δουλειά είναι να μην αναλαμβάνω ποτέ τίποτα. Το να το κάνεις όσο πιο ξεκάθαρο και απλό γίνεται είναι καλό πράγμα!

Σημειώσεις

Μου αρέσει να το αναφέρω για να κάνω πιθανές διορθώσεις όταν φτάσετε την ημέρα (τα πράγματα μπορούν πάντα να αλλάξουν τελικά) ή απλώς για να επισημάνω λιγότερο προφανείς λεπτομέρειες που θα βοηθήσουν και πάλι να προχωρήσει η ρύθμιση πιο γρήγορα. Ένα παράδειγμα που έχω είναι ότι μου αρέσει να χρησιμοποιώ ένα DI στα μπάσα μου πριν από τυχόν πεντάλ εφέ που μπορεί να χρησιμοποιεί, έτσι τυπικά, και πιο απλά, τοποθετώ το DI στην πλακέτα του πεντάλ μπάσων, επομένως ένα XLR πρέπει να τρέξει σε Αυτή η θέση – έτσι ώστε να το συνειδητοποιήσει το τοπικό συνεργείο ήχου είναι απλώς μια επιπλέον χρήσιμη λεπτομέρεια, ώστε να μην υπάρχει σύγχυση.

Θέσεις σκηνής

Εισαγωγή_Λίστα-στάδιο_θέση

Πολύ χρήσιμο για να προλάβετε το παιχνίδι κατά τη ρύθμιση καθώς ποτέ δεν ξέρετε πόσο χρόνο θα χρειαστείτε για να ρυθμίσετε ή/και να αλλάξετε ξανά. Εάν το τοπικό πλήρωμα γνωρίζει ότι αυτό το μικρόφωνο κατεβαίνει προς τα αριστερά και, στη συνέχεια, αυτή η βάση μικροφώνου πρέπει να είναι πάνω στη σκηνή και αυτό το μικρόφωνο κιθάρας ή το μπάσο DI θα είναι στο κέντρο της σκηνής, τότε μπορείτε τουλάχιστον να έχετε τα περισσότερα από τα μικρόφωνά σας σε ένα τραχιά θέση και στη δεξιά πλευρά της σκηνής τουλάχιστον. Δεν υπάρχει τίποτα πιο απογοητευτικό από το να πρέπει να βρείτε και να ανακτήσετε ένα μικρόφωνο ή DI που βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά της σκηνής. Πρώτα απ ‘όλα, το να βρεις ότι παίρνει πολύτιμα δευτερόλεπτα ή ακόμα και λεπτά και μετά να πρέπει να το πάρεις στη σωστή του θέση, μπορεί να αθροιστεί ειδικά σε μια μεγάλη σκηνή φεστιβάλ που έχει πλάτος 60 πόδια σε μια σύντομη αλλαγή. Θυμηθείτε, κάθε δευτερόλεπτο μετράει!

Σκηνικά κουτιά

Input_List-stage_box

Καθώς οι ρυθμίσεις μπάντας μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκες και περίτεχνες αυτές τις μέρες (το drum kit δεν είναι πάντα στο κέντρο της σκηνής), μου αρέσει να χαρτογραφώ τις εισόδους και να συντονίζω πόσα κιβώτια σκηνής και ποιες εισόδους πρέπει να μπαλώνονται σε κάθε κιβώτιο σκηνής ώστε να δημιουργηθεί η ελάχιστη ποσότητα σύγχυσης και τα καλώδια να τρέχουν πέρα ​​δώθε κατά μήκος της σκηνής. Το να το έχετε οργανώσει εκ των προτέρων και να το ορίσετε για τους τοπικούς ήχους μπορεί να βοηθήσει στην επιτάχυνση της διαδικασίας εγκατάστασης. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε μια κατάσταση φεστιβάλ όπου ο χρόνος μπορεί να είναι εναντίον σας.

 

Κατεβάστε τη φόρμα excell λίστας εισόδου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Discover more from Stayingalive.gr

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading